Tuesday 17 July 2012

Brigitte Bardot Bra Size: Brigitte Bardot Measurements


Brigitte Bardot Bra Size: 36B


Brigitte Bardot Measurements: 36-19-35 (1960)

Brigitte Anne-Marie Bardot is a former French fashion model, actress, singer and animal rights activist. She was one of the best-known sex symbols of the 1960s. Brigitte Bardot was born on September 28, 1934 in Paris, France. Her father had an engineering degree and worked with his father in the family business. She performed in lot of movies like And God Created Woman, Contempt, A Very Private Affair, Dear Brigitte, Spirits of the Dead.

Brigitte Bardot
Harley Davidson lyrics

Songwriters: GAINSBOURG, SERGE

Je n'ai besoin de personn'
En Harley Davidson
Je n'reconnais plus personn
En Harley Davidson
J'appuie sur le starter,
Et voici que je quitte la terre,
J'irai p't'être au Paradis,
Mais dans un train d'enfer.

Je n'ai besoin de personn'
En Harley Davidson
Je n'reconnais plus personn'
En Harley Davidson
Et si je meurs demain
C'est que tel était mon destin
Je tiens bien moins à la vie
Qu'à mon terrible engin.
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/brigitte_bardot/harley_davidson.html ]
Je n'ai besoin de personn'
En Harley Davidson
Je n'reconnais plus personn'
En Harley Davidson
Quand je sens en chemin
Les trépidations de ma machine,
Il me monte des désirs
Dans le creux de mes reins

Je n'ai besoin de personn'
En Harley Davidson
Je n'reconnais plus personn'
En Harley Davidson
Je vais à plus de cent,
Et je me sens à feu et à sang,
Que m'importe de mourir
Les cheveux dans le vent !
Que m'importe de mourir
Les cheveux dans le vent !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...